Cursuri de pregătire pentru examenul TOEFL
Cursurile de pregătire pentru examenul TOEFL IBT oferă pregătire specifică pentru fiecare din secţiunile examenului: Reading, Writing, Listening, Speaking. Se folosesc materiale internaţionale special elaborate pentru pregătirea examenului pentru a asigura folosirea eficientă a timpului de studiu.
Cursurile sunt organizate pe module intensive de câte 4 săptămâni şi vizează în principal perfecţionarea cunoştinţelor de limba engleză precum şi familiarizarea cu cerinţele examenului.
|
|
TOEFL este un test standardizat necesar pentru admiterea la universităţi şi colegii din toată lumea. Este un examen de limba engleză adresat tuturor celor care au o altă limbă maternă şi doresc să studieze în limba engleză.
În Bucureşti, testul se susţine doar în varianta IBT (Internet-Based) şi are 4 secţiuni, astfel:
Secţiunea Reading constă în 39 de întrebări referitoare la 3 pasaje de citit. Subiectele abordate de aceste pasaje sunt în principale academice. Timpul de lucru este 60 minute.
Secţiunea Listening constă în 34 de întrebări referitoare la 6 pasaje ascultate – 2 conversaţii între studenţi şi 4 expuneri academice sau discuţii. Timpul de lucru este 60 minute.
Secţiunea Speaking constă în 6 subiecte, din care 2 independente şi 4 integrate în alte subiecte (candidaţii trebuie să citească, să asculte câte un pasaj şi să vorbească despre modul în care ideile din cele două pasaje sunt legate/ trebuie să rezume şi să îşi exprime opiniile în legătură cu ceea ce ascultă). Această probă durează 20 minute.
Secţiunea Writing cuprinde 2 subiecte – unul independent şi unul integrat (candidaţii trebuie să citească şi să asculte câte un pasaj şi apoi să scrie despre modul în care ideile din cele două pasaje sunt legate). Timpul de lucru este 60 minute.
Programul de pregătire oferit de Interactive Centre se adresează în primul rând celor care au cunoştinţe de limba engleză pe care doresc să le perfecţioneze în vederea susţinerii examenului. Astfel, modulele de curs sunt intensive şi vizează dezvoltarea strategiilor de abordare a subiectelor de examen pentru a facilita candidaţilor obţinerea scorurilor dorite.
|